Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Waar ik steeds vaker tegenaan loop is een manier om bij te houden waar ik voor welke opdrachtgever mee bezig ben, welke ideeën ik heb, wat ik nog moet doen, wat ik per opdrachtgever moet onthouden enz enz. Ik heb ene klein boekje waar ik alle inlogcodes ed in bewaar, maar dat is maar het puntje van de ijsberg. Een aantal opdrachtgevers hebben een websites met WordPress als CMS, welke versie hebben ze draaien, welke plugins heb ik geinstalleerd en waarom, wat voor zaken zouden nog op die website kunnen, welke dingen zou ik nog een keertje uitzoeken, welke afspraken heb ik gemaakt enz enz. Overal heb ik wel mailtjes die in outlook keurig in een mapje per opdrachtgever zitten, maar niet alles gaat via de mail en de ideeën die ik zelf heb al helemaal niet. Ik zou het handig vinden om iets te hebben waar iksnel even naar kan kijken, maar wat ook een lijst (los van opdrachtgever) geeft van de zaken die nog op ’to-do’ staan, zodat ik bij even niets te doen kan kijken wat ik nog heb staan wat ik moet gaan aanpakken. Zo heb ik ook het weblog Kids en zo.. waar ik af en toe dingen voor binnenkrijg waar ik nog een recensie over moet schrijven. Het zou handig zijn ook daar snel een overzicht van te kunnen bekijken. Eigenlijk heb ik dus een stukje software nodig wat een hele goede secretaresse vervangt. Maar is zoiets er wel?

Eén reactie

  1. Hier loop ik ook steeds tegen aan! En er ‘moet’ bovendien steeds meer, zoals stukjes her en der op blogs. 😉 Pff.

    Voor een deel van die dingen zou je misschien een ouderwets kaartenbakje kunnen gebruiken. Zo’n kaartje pluk je veel sneller uit zo’n bakje om op te kijken of iets bij te krabbelen dan je in een boekje iets opzoekt of dat op de pc doet. En als het kaartje een rommeltje wordt, vervang je dat heel makkelijk.

Laat een antwoord achter aan AngelinaReactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *