Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Klanten helpen in coronatijd

Corona heerst, je hebt een beroep waarbij je je klanten moet aanraken of in ieder geval binnen de kring van 1,5 meter moet zijn om je werk goed te kunnen doen. Dan kun je dus op dit moment je werk niet meer doen. Maar het kan best zijn dat je klanten je toch nodig hebben en dat je ze op een andere manier wel kunt helpen.. door korte instructie-filmpjes bijvoorbeeld en deze via je website aanbieden.

Video en documenten

Enkele manieren om je klanten toch te helpen is het geven van instructies via beeld of tekst met afbeeldingen, ofwel korte filmpjes en pdf documenten. Hierin kun je kort uitleggen hoe de klanten zichzelf tijdelijk kunnen helpen. Denk bijvoorbeeld aan bepaalde oefeningen om spieren soepel te houden, of instructie hoe je je haar tijdelijk op een beetje goede manier kunt bijwerken. Vragen van klanten komen vaak vanzelf en op deze manier kun je er zo op inspringen. Veel vragen zijn hetzelfde en dus zijn de antwoorden op meerdere klanten van toepassing.

Afgeschermd klantendeel

Op je website kun je een afgeschermd deel maken waar je je klanten toegang tot geeft en waar je deze documenten en/of filmpjes neerzet. Klanten krijgen een inlog en daarmee kunnen ze op jouw website terecht voor informatie, oefeningen, instructies enz. Moet je de website dan gelijk vol zetten? Dat kan, maar je kunt ook op een vraag van een klant wachten, de instructie in een algemene video zetten en de klant daarna van een inlog voorzien en toegang geven tot deze uitleg. Daarnaast kun je natuurlijk vooruit werken en meerdere filmpjes maken waarvan je weet dat deze voor klanten informatief zijn. Zo kan ik mij voorstellen dat iemand met een manicure praktijk instructies filmpjes zou kunnen neerzetten hoe je in deze dagen van veel handen wassen en ontsmetten met alcohol toch een beetje mooie hele handen houdt.

Meer informatie

Ook je klanten op een zo goed mogelijke manier willen helpen tijdens coronatijd, neem dan gerust contact met me op voor de mogelijkheden die voor jou en jouw klanten het best passend is.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *