12 reacties

    • Is dat zo? Ik dacht dat dit wel voor de WooThemes was, maar niet voor WooCommerce. Wellicht omdat ik enkele extensies heb aangeschaft dat ik nu ook toegang tot het support forum heb. Ik heb in ieder geval wel zeer goede ervaringen met het supportforum, aangezien je daar door de ontwikkelaars van WooCommerce en de extensies wordt geholpen. Maar wellicht kun je terecht op het WordPress supportforum?

      • Het vreemde is wel dat ik allerlei topics zie. Wanneer ik er zelf eentje wil aanmaken, wordt ik doorgestuurd naar een andere pagina waarop staat dat ze het support forum ergens anders hebben gebracht of gaan brengen. Hierdoor kan ik geen topic aanmaken, maar moet ik een ticket indienen. Vervolgens kom ik op een pagina waarop ik een type contact (plan) kan/moet uitkiezen. Misschien zie ik iets over het hoofd, zou je me de link kunnen sturen welke jij gebruikt om op het forum te komen?

        • Dit is sinds kort gewijzigd. Ze hadden een supportforum, maar zijn overgestapt op tickets. VOor sommige dingen vind ik dat persoonlijk wel prettig, maar je mist zo ook de vragen en oplossingen van anderen waar je veel aan kunt hebben. IK hoop dat ze e.e.a. gaan gebruiken voor een uitgebreidere FAQ. Geen idee wat je moet betalen om op het forum of bij een ticket te komen.
          Ik heb ooit, lang geleden een keer een theme gekocht bij WooThemes, via een actie, toen mezelf aangemeld bij WooThemes en sindsdien een account. Anders een mailtje wagen aan support@woothemes.com?

  1. Beste Karin,

    Heb jij enig idee of het mogelijk is met WooCommerce per product een persoonlijke boodschap en een verzendadres toe te voegen als attribute bij het product? Dus niet in het stadium van uitchecken. En/of hoe ik vrije tekstvelden als attribute kan toevoegen en hoe ik die velden dan weer zou kunnen valideren?

    Groet,
    Marjolein

  2. Beste Karin,

    Dank voor je handige overzicht.
    Ik heb een wordpress-site met een woocommerce theme (briefed) en ben deze aan het inrichten.
    Mijn probleem is dat op de ‘shop-pagina’ de producten helemaal naar links uitgelijnd staan en de widgetbalk in de footer zit.. Als ik een ander theme download blijft dit probleem bestaan. Weet jij waar dit aan kan liggen?

    Groetjes, Lianne

    • Op welke url? Ik heb even op de url die je hebt ingevoerd gekeken, maar daar zie ik niets vreemds. Heb je het wellicht al opgelost? Kun je anders een screenshot sturen van het probleem?

  3. Ik krijg het maar niet voor elkaar om de knoppen als add to cart te vertalen in woocommerce. Weet jij raad hiermee? Ik gebruik Kallyas theme icm met woocommerce. Verder krijg ik ook boven de producten de termen latest products en best selling products te zien. Ook die zou ik willen vertalen. Ben met verschillende plugins aan de gang geweest. Maar ben bang dat ik de code in moet. Tips waar te beginnen?

    Veel dank alvast!

Laat een antwoord achter aan MarjoleinReactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *