Hulp nodig
Een website is eigenlijk nooit helemaal af. Dat is ook het leuke van websites.. nieuwe inzichten en ideeën kun je altijd weer toevoegen. Je hebt een nieuwe dienst bedacht, of een e-book geschreven wat je via de website wilt gaan verkopen. Of opeens heb je een rare foutmelding waar je niet uit komt. Van die momenten dat het fijn is als je even een hulplijn wilt inroepen. Ik ben er eentje van ‘Samen kom je verder’ en kijk dus graag even met je mee als je ergens niet uit komt.
On demand
Je website staat online en je bent er zelf lekker mee bezig. Je hebt af en toe een hulpvraag en vindt het prettig om daar vooraf afspraken over te maken.
Losse vraag
Je hebt eigenlijk nooit problemen met je website en anders zoek je dat wel even op. Maar vind je geen antwoord vind je het wel fijn om even hulp in te roepen
Sparren
Het lukt je allemaal prima met je website of je bent zelf webbouwer die eens wilt sparren over een oplossing. Even ervaringen uitwisselen.
On Demand
Staat je website eenmaal online dan houdt het werk niet op. Er is altijd wel een stuk tekst wat toch anders moet en je wilt toch af en toe een blogbericht online zetten. Dat gaat meestal wel goed, maar je merkt dat je toch regelmatig met vragen zit of even iets wilt uitbesteden waar je zo niet direct uit komt. Soms gaat dat om een kleine vraag, soms om een grote. Je komt niet graag voor verrassingen te staan dus vindt het wel prettig dat we daar vooraf een afspraak over maken. Ik heb daarom de support-on-demand, een soort van supportstrippenkaart. We schatten vooraf in hoeveel uren je per jaar nodig denkt te hebben en die koop je vooraf in voor een gereduceerd tarief.
Jij en je website.. dat gaat eigenlijk prima. Je bent best wel handig en lost problemen in de meeste gevallen simpel op. Maar dan opeens verschijnt er een rare melding op je scherm, je pagina is helemaal leeg of iets anders verontrustend. Je weet niet hoe je verder moet en hebt even behoefte aan een meer deskundig iemand om je te helpen. Kom gerust. Sommige vragen kan ik snel oplossen en als het meer tijd gaat kosten maken we daar een afspraak over.
Losse vraag
Even sparren
Je wilt wat nieuws op je website maar weet niet goed wat een handige, verstandige manier is om dat aan te passen. Of je krijgt, als webbouwer een vraag voor een functie op een website waar jij nog geen ervaring mee hebt. Dan is het fijn om even met een collega te kunnen sparren. Ik ben lid van een aantal groepen met webbouwers en WordPress deskundigen en vind het zelf ook heel prettig om daar met een vraag terecht te kunnen. Delen van ervaringen, samen verder komen. Dat is ook het mooie van WordPress vind ik, de hele community en de behulpzaamheid daarin.
En wat met updates en zo?
Na de oplevering van een website is voor mij het werk niet klaar. Ik hou van een goede nazorg. Ik laat de websites die ik bouw niet graag onbeheerd achter en bied ik een onderhoudspakket aan eventueel in combinatie met hosting. Dit onderhoud is belangrijk. WordPress is een veelgebruikt pakket. Dat heeft voordelen, veel ontwikkelaars bieden tal van functionaliteiten aan, maar ook nadelen, hackers proberen altijd gaten te vinden in de websites online. WordPress dicht die gaten altijd snel, de updates bijhouden is dus belangrijk en ik doe dit graag voor je. Maar ook voor niet technisch onderhoud kun je me inschakelen. Geen stress om steeds weer te bedenken hoe het ook alweer moest, terwijl je liever met je eigen werk bezig bent. Ik neem die zorg graag van je over.
Heb jij je website zelf gemaakt, maar zie je het onderhoud niet zo zitten of ben jij webbouwer en zoek je een goede onderhoudspartner voor je klanten neem dan contact met me op wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Laat de websitestress gaan …
Maak je niet druk om het onderhoud van je website. Steek de energie in die dingen die jij leuk vindt en waar je goed in bent. Of het nu gaat om het technisch onderhoud (de updates van WordPress en plugins) of content beheer (het bijhouden van je pagina’s) ik neem het graag van je over. En zoek je een sparringpartner om af en toe even te kijken hoe jij iets op je website het handigst kan oplossen…
Neem contact met me op voor een afspraak. Bij een kop koffie kijken we wat ik voor je kan betekenen.